Ös regn

Sitter just nu själv i mörkret i köket, barnen har åkt till
skolan och Linus sover än. Regnet det verkligen öser
ner. Men jag tycker det är lite mysigt, när jag sitter här
med tända ljus. Det är det som är så mysigt med den
här årstiden, jag älskar att tända ljus. Dem här jätte
fina ljusen köpte jag på Fullerö Handel, men dem kommer
nog aldrig att få brinna.



Idag är det jobbar dag, det ska bli så roligt. Kul att få se om det kommit
in några nya kläder.
Efter jobbet tänkte jag passa på att åka till Ica Maxi och stor handla, så
slipper jag fara in till stan i morgon. Det dumma med att handla så sent
är att mjukbrödet brukar vara slut.
Nu börjar det faktistk att ljusna utanför fönstret, och det börjar kurra
i min magen nu, men gör jag frukost nu så vaknar säkert lill skiten, ja
vad han sover, han somnade halv sju igår kväll, väckte mej tio i sju i
morse, då fick han välling sen lag jag tillbaka honom i hans säng och
då somnade han om och sover än. Jag skulle ha passat på och gått och
lagt mej igen efter jag skjusat barnen till skolan, men då hade han förstås
vaknat. Det brukar vara så. Ja så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad
jag ska göra.
Jo innan jag skrev detta inlägg kollade jag igenom lite kort jag tagit, och
titta vilken liten skit, tänk vad tiden går fort.


                                 Linus en dag, på BB


       
               Stolta stora syskon, vid hämtning på BB



Vilket litet knyte, gose bebis.
Ja tänk vad mycket kort jag knäppt.
Nej nu är klockan tjugo i nio och Linus har fortfarande inte vaknat,
sömntuta. Jag får väl lov att göra frukost ändå.

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0