Mamma träff

Då var det dags igen. Ja, för oss mammor att umgås.
Idag styrde jag den svarta faran mot Vänge, där bor
Linda, men det har ni nog lärt er vid det här laget. Hi hi
Barnen for omkring oss på golvet, Melwin var så busig, det
riktigt lös om honom.

                           
                            Dem tre busfröna!

Idag serverades det pasta sallad och till kaffet ny bakade
choklad muffins. Nam Nam!
Linus var bra sugen på min muffins, men tji fick han, det
var mammas det.
När vi kom hem vid två tiden var det dags för liten att sova,
jag bytte snabbt om till träningskläder, tog vagnen och hunden
och gick ut på en timmes promenad. När vi nästan var hemma
möter vi en gammal traktor, och vem vaknar inte då, jo Linus.
Gisssa om jag blev tokig, hade planerat att jag skulle hinna putsa
fönstren inne medans han sov,men ack vad jag bedrog mej.
Jag satte igång med fönstren iallafall. Linus sprang omkring i gå-
stolen, han var så snäll. Jag hann till och med damma och damm-
suga och göra rent toan nere efter jag putsat fönstren, så nu är det
bara övervåninen kvar och den gör jag imorgon.
klockan sex var det dags för Bolibompa, så då satt vi bänkade i
soffan. Linus är så inne i tvn när det börjar.



  

Efter 20 minuter var Linus så trött att han lag sej ner för att titta, då
tyckte vi det var dags att gå och sova.
Nu sover Linus och Dick for iväg på innebandymöte för Albins lag, när
han kommer hem ska jag fara in till stan, Emelie har fotbollsmatch,
sen är det bara och skynda hem för Dick börjar jobba kl 22. Ingen
rast ingen ro!
I morgon ska jag och Dick ha en riktigt lugn dag, åka in till stan och fika,
gå på ikea kanske, vi får se vad det blir.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Mormor

En sån liten sötnos!!!

Vilken gullig liten kille mormor har!Jättegosig!!

En stor kram till lille Linus från mormor!

2010-09-09 @ 16:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0