Lunch träff!

På förmiddagen kom mina "mammapolare", Linus kompisar.
Till lunch hade jag gjort couscous sallad med grillad kyckling.
Hoppas det föll brudarna i smaken.
Barnen for omkring på golvet, ja inte bara barnen, leksakerna
for också. Linus har inte kommit på än att han kan kasta iväg
sakerna. Han sitter still och pillar på sina grejer, men det står
nog inte på förrän han kommer på det.



Efter att tjejerna åkt tog Dick och jag en promenad, den blev
inte så lång, regnet hängde i luften. Men den var tillräckligt
lång för att Linus skulle somna skönt i vagnen.
Efter Linus sovit var det dags för mellis, då körde han igång
med ett av sina nya ljud. Tänk att det kan vara så kul när man 
kommer på nått nytt.

 

(Men det är väl typiskt att när jag tar fram kameran så tystnar han, så det
är Emelie ni hör i bakgrunden för att få igång honom igen.)

När vi ätit middag for barnen iväg på sina fotbollsträningar och
Dick hade föräldrarmöte med Linnéas innebandylag, han får sköta
föräldrarmötena med idrotten så sköter jag mötena i skolan.
Jag och Linus lag och ner på golvet och lekte, ja vi lekte lite med
kameran också. Hi hi!!



Titta vad jag lyckats fånga på bilden:


                                     En liten tandsing!

Klockan sex var det dags för:



Och sen hände följande:

      

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilka fina bilder på er...

Hoppas allt är bra.

Kram

2010-09-15 @ 10:59:01
URL: http://tessansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0