2:a september

Idag skulle vi ha åkt till Linda i Vänge men ett av hennes
barn blev sjuk. Synd Synd!
Så på förmiddagen tog vi det bara lungt, jag passade på
att gå och sova en stund när Linus sov. Det händer typ
aldrig, så man ska ta till vara på stunder som ges. Det var
mycket skönt.
När vi vaknat satte vi gång och baka, jag har fått så mycket
äpplen av Christina,så det blev en äppelkaka i långpanna.
Ikväll när jag lagt Linus för natten satte jag igång med att
duscha Tintin, han var så skitig och långhårig. Så nu är han
både ren och klippt.

       
                     Före                                                   Efter



                                                 Ny duschad

Nej nu måste jag kasta dem andra busungarna i säng, det blev en sen kväll
igår så nu måste dem komma i säng i tid. Man vill ju få kväll själv också
någon gång.
Ha det så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0