29:e September

Tjoho! Vart tog denna dag vägen, den bara försvann.
Idag har det varit full rulle.
När Barnens Hus öppnade i morse tog Dick med sej
Linus dit, det var barnfotografering där. Undertiden som
dem var där åkte jag till Friskis och Svettis och tränade.
När dem var klara, det hade gått så bra, linslusen, så kom
dem till parkeringen vid Friskis och Svettis, vi skulle byta
bilar, Dick skulle hem och sova och jag hade utvecklings
samtal med Emelie på eftermiddagen, så när jag ändå var
i stan passade jag på att hälsa på lilla Bettan. Hon hade det
så fint och mysigt hemma. Två små söta hundar hade hon
också, Linus blev alldeles tokig i dem.

Utvecklingssamtalet med Emelie gick bra, det var mest
information om vad som kommer att hända de här åren
och vilka krav och förväntningar Emelie själv har.
Linus satt snällt i sin vagn och grejade hela tiden, tur att ¨
man har en unge som älskar att åka vagn.
Efter samtalet passade jag på att ge Linus lite gröt, vi satt
ute i solen, han var så trött och misstänkte att han skulle
somna på vägen hem.



Medans Linus sov ute i vagnen passsade jag på att göra
i ordning middagen. Det blev pannbiff och potatis.
Efter middagen var det dags att ge sej ut med en runda med
hunden, Linnéa hängde med.
Vilken underbart skön kväll att promenera i, solen sken.

  



Som sagt, det är tur att Linus älskar att åka vagn, idag
har han suttit i vagnen i stort sett hela dagen.
Nu sover han och jag ska kasta mej ner i soffan, blir sängen
i tid för imorgon ska jag JOBBA!!!

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0