Mysdag!

Go förmiddag på er!

Nu på förmiddagen har vi tagit det soft.
Vi gick som vanligt våran morgonpromenad,
men sen efter duschen har vi bara myst. När
Linus sov förmiddag hoppade jag också ner
i sängen, sov dock inte så mycket, fick en
super idé. Linnéa har länge tjata om att hon
vill göra om i sitt rum men jag har inte haft 
några bra idéer. Men när jag låg där i sängen
så bara kom det, nu vet jag precis hur jag vill
göra, nu återstår bara att se om lill Hulda vill
detsamma. Jag tittade på Arga Snickaren igår
och där gjorde dem iordning barnrum så jag
blev nog lite inspirerad.



Nu är det dags för lunch! Och sen ska jag försöka hitta
något fint att ta på mej för i kväll bär det av till Enköping,
jag och min kusin ska gå på Café tant Gredelin. Där
serveras en kväll i månaden Te buffé, då serveras ny
bakade scones, kex, ostar, marmelader och så förstås
godbitar. Jag fick ett presentkort när jag fyllde och nu
ska det äntligen bli av. Ska bli så mysigt och framförallt
gott. Lägger ut lite bilder senare om jag inte är för propp
mätt.Hahaha!



Hej så länge!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0