Nostalgi tripp



Tittut kära läsare!

Idag har det varit full rulle!!

Hej jag heter Rulle och jag är full, fullrulle! Hahahah



Morgon började med att jag skjusade barnen till skolan,
när jag lämnat av dem styrde jag min svarta fara in
till Friskis och Svettis, där svettades jag i 1,5 timme.
Efter det åkte jag och köpte 1 års present, imorgon är
det dags för nästa kalas. Sen var det bara att flänga hem,
det hade börjat kurra i magen. Efter att ha tankat i lite
ny energi åkte skurhinken fram, lilleman bara kladdar
på golvet, rena skridskobanan blir det inne.
På eftermiddagen passade jag på att ta en promenix
i solskenet, imorgon var der risk för regn. Suck!!
Tur att jag har min egen solstråle som alltid lyser:



Nu längtar jag till första advent och den första snön. Det ska bli så
mysigt att få tända lite stjärnor i fönstren, det är ju så mörkt ute.
Och tänk så gott att få dricka glögg och äta nybakade lussebullar, här
hemma är vi lite smått tokiga i lussebullar, förra året tror jag att jag
bakade åtta satser med bullar. Pepparkakaor med mögelost är ju inte
heller helt fel.



Adventskalendern hör ju också julen till, men jag måste ju
säga att jag tycker kalendrarna var bättre när en annan var
liten. Några av mina favoriter:















Ja nu har ni fått en liten nostalgi tripp tillsammans med mej.
Det här var tider det.

Nej nu ska jag lägga mej och titta på Änligen hemma,
idag ska dem göra om loppisfynd, intressant!!

Ha det så bra i höst mörkret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0