Inredning!

Tjing Tjing!!



                

Så här glad och gosig var Linus när han vaknade idag, igår
sänkte vi botten på sängen, så jag tror han tyckte det var 
lite mysigt att åla runt lite i sängen.

Efter frukosten så åkte vi till Thuns en sväng, skulle kolla på
lite julklappar till barnen. Inhandlade faktiskt fyra julklappar
och förstås lite andra saker också. Linus fick en ny fin vinter
mössa från Didrickson.



Dem hade även en hel del inredningsprylar, man fick lite
ny inspiration. Hade även plockat fram en hel del julsaker, 
jag är ju inte så mycket för rött men det fanns en hel del
andra dekorationer, i vitt förstås. 



 



Ett litet smakprov vad jag fastnade för. Som sagt en hel del.
Jag kunde inte motstå att köpa en text som jag ska ha i hallen.
Så när jag kom hem åkte städsakerna fram här skulle det
städas och grejas.  Mina bokstäver passade så bra där jag
tänkt det. Fin fint! Eller vad tycker ni?



Ordet HOME passade perfekt över dörren.



Mycket nöjd med min dag!

Så nu tänker jag lägga mej på rygg i soffan.

Puss!






Kommentarer
Postat av: Bettan

Tjenare Gumman!

Det blev ju KANON! Du kan pyssla du.

Ja själv målas det för fullt här hemma.

Men vi syns på lördag.

Kram från Bettan

2010-10-13 @ 22:59:03
URL: http://www.vitalyktan.blogspot.com
Postat av: Brittmari

Hejhej!

Synd att du bara åker till Thuns när jag jobbar! Skulle också vilja dit och titta! Det var så länge sen!

Kram mamma

2010-10-14 @ 10:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0