Tränings outfit


I morse när jag vaknade var det tänkt att jag skulle
gå våran dagliga morgonpromenad, ack vad jag bedrog
mej, det regnade. Jag hoppade istället i träningskläderna
och for in och tränade. Då insåg jag att är det nått jag är i
stort behov av att inhandla så är det nya träningskläder och
springskor. Det jag har är verkligen utnött. Har kollat runt
och hittat lite jag skulle kunna tänka
mej.

Från topp

 








Till tå

Jag har förstås noggrant tänkt ut  färgkombinationen,
det måste ju matcha varandra.

Ja det här skulle faktiskt kunna bli min nya tränings outfit.

Idag kom ett par goda vänner och hälsade på,
vi käkade lite lunch. Idag fick det bli thailändsk
kyckling gryta. Hoppas det föll tjejerna i smaken.
Innan dem for fikade vi lite, jag gjordeförstås
kaffe latte. Vi pratade om ditt och datt, ena tjejen är
gravid så det blev lite bebis snack.
Tänk när jag var gravid, har nästan glömmt
hur det var.

 




              Vilken tjockis!

När jag fick se dessa bilder blev jag lite sugen på
adventspynta, det är så mysigt att få plocka fram
stjärnorna, men när julen är över så åker grejerna
undan snabbt, då har jag ledsnat.




Linus har varit på sitt allra bästa humör idag, farit runt
i sin gåstol och flirtat med tjejerna. Men nu har han fått
hoppat i säng, nu ska vi ta kväll. Barnen har precis tagit
fram ett spel, Filmjakten, så nu ska jag ta och spö dem.
HaHaHa
Filmjaken är ett spel om alla Astrid Lindgrens filmer,
riktigt roligt.
Ja ha nu blev det visst inget spelande, barnen har redan
kommit osams. Dem har redan spelat en omgång och
dem säger hela tiden att den andra fuskar. Dåliga
förlorare. Måste dem ha efter far sin. Tihi!!


Ett julklapps tips!

Tjilivippen på er allesammans!

Nu blev det kväller!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0