Söndag 17.e Oktober

Tjingeliing!

Då var denna helg snart slut, den här arbetsdagen
har också susat förbi. Det var inte lika mycket kunder
men den rullade på ändå, det går fort när man har
roligt. Butiken är fylld till bredden med fina kläder, man
får så mycket inspiration när man jobbar. Här kommer
ett litet smakprov vad jag har fastnat för.


En tuff liten tröja till Linus



Med ett par tuffa manchester byxor



En liten fining till mej själv


Med  matchande sjal



En höstnyhet



En ny inkommen tunika/klänning

Här hemma har allt tydligen flyttit på.
Linus har skitit ner sej med jämna mellan rum. YES!!!
Det är kul när det inte bara är jag som får göra skit
jobbet.Ha ha ha
Hoppas Linus till frisknar snart har ledsnat på hans
snoriga näsa. Det blir snor(haha) halt på golvet när
han ålar runt. Så när han hade somnat så skurade jag
av golven för femtioelfte gången den här veckan. Suck!!



Nu börjar det bli riktigt kallat ute, imorgon bitti får jag säkert
skrapa runtorna när vi ska iväg till skolan. Det är så drygt!
Den här kylan gör så jag längtar till värmen, tänk så skönt det
skulle vara med en vecka eller två i solen. Men man får väl
drömma sej tillbaka till sköna Spanien.

' 


               En liten tillbaka blick!

Nej nu ska en frusen Linda krypa ner under en filt!
Imorgon åter går livet till att vara hemmafru igen. Hi hi

Bye bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0