Premiär!



Snart snart börjar mina målnings projekt bli klara och jag
kan börja inreda på allrummet. Kul kul!!
Det sista jag har kvar att måla är ett litet bord som jag
hittade på vinden häromdagen, när jag var där och rotade
runt. Idag fann jag den här vasen i ett skåp, så jag stoppade
ner en orkidé som jag också hade i skåpet. Jag är väldigt
förtjust i Orkidéer. Dem skall vara vita eller den här färgen på
bilderna.



Undertiden jag sprang runt och små plockade satt Linus
med Albin och lekte, Albin hade plockat fram duplolegot
och det tyckte Linus var jätte roligt.



Det var tur att han fick något skoj att göra, som jag skrev
igår så ska jag försöka få Linus att sova en gång på dagen,
så på förmiddagen när vi gått våran promenad tog jag upp
honom ur vagnen precis innan han somnade och det funkande
jätte bra, han var lite trött men när Albin kom med lego blev
han pigg igen. Jag lag honom efter lunch i hopp om att han
skulle sova minst 2 timmar men skit också vad fel det blev,
ungen sov i femtio minuter. Jätte bra tänkte jag, vi som skulle
iväg på Linnéas pemiär match i innebandy, den började inte
förrän kl fem och dem spelade i Vänge. Det skulle bli en lång
eftermiddag. Men allt gick faktiskt bra ändå, den ungen finner
sej i allt, han höll sej faktiskt vaken hela vägen hem och vi 
kom hem tio i sju.
Nu har Linnéa och jag ätit en varsinn nacotallrik. Mumma!!
Ikväll är det bara jag och Linnéa hemma, ikväll är det Albins
tur att sova borta. Så nu ska godis skålen fram igen....


På återseende!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0