Lördag 16:e Oktober

Hej alla helg firare!

Ja idag har man jobbat, det var en del att göra.
Dagen gick så fort, sen fick man lite på hälsning
på jobbet också, Åsa kom in och sa hej.
Innan jag åkte till jobbet hade jag lite problem att
hitta någonting fint att ha på mej till mina nya leggings.
Det fick bli mina nya stövlar och en svart skjorta/tunika.
På mina nya leggings är det nämligen ett fint spetsmönster
på sidan och det vill man ju ska synas.
                                                       
     

 

Bilderna blev tyvärr inte dem bästa, men mönstret är på utsidan
av låret och insidan av vaden. Emelie blev lite sugen på dem , men
tji fick hon.
När jag kom till jobbet idag fick jag ett litet vitt paket av min kära
arbetskollega, det var min kära toffs plus två stycken jätte fina
hjärtan, detta har hon själv snittsat till. Jag blev super glad!





Toffsen har redan kommit på plats, på mitt ny målade skåp.
Hjärtarna har jag inte riktigt bestämt var dem ska få sitta, jag
har lite idéer. 

Nu är der dags att krypa upp i soffan tillsammans med min kära
familj. Dick har hällt upp ett glas vin, efter det sover jag gott.

Skål skål kära ni!



Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej Kära du!

Roligt att du gillade din nya "TASSEL";)

Och dom vita hjärtan.

Ta det lite lugnt men rödvinet=)det är jobb i morgon..fniss....

kram från Bettan

2010-10-16 @ 20:26:12
URL: http://www.vitalyktan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0