Kalas



Idag var det dags att fara till Bälinge på 1 års
kalas. Lindas son Oscar fyllde ett i måndags.
Helena och Melvin kom också dit. Oscar fick
en tröja och en bok av Linus. Linus ville också
hjälpa till med paketen.



Idag frågade Helena om jag ville följa med till
Himla som hade smygöppning i dag, dem öppnar
ny butik i större lokaler. Det hade varit himla, haha,
roligt men jag är själv i kväll, Dick jobbar och Emelie
ska vara barnvakt i morgon så jag vill inte fråga
henne idag också. Synd synd för mej. Här är lite
bilder från butiken, jag var ju tvungen att gå ut på
nätet och glutta lite.



   



Ja jag får väl åka dit och titta nästa vecka när jag har
tid. Kanske hittar några julklappar! Hur går det med jul-
klapparna, själv har jag kommit ganska långt. Tycker om
att vara färdig i god tid. Men det gäller att slå in dem direkt
annars har man små nyfikna barn som går och tittar i påsarna.
Nått som jag skulle vilja ha i julklapp eller varför inte i
födelsdagspresent är ett halsband med alla barnens namn,
det är så fint!

   

Jag undrar hur det ska gå med julgranen i år, lill pyret
kommer säkert att dra i alla kulorna för att inte tala om det
fina glittret. Hmmmmmmm!!!! Men gran måste man ju ha!

Nej nu ska ungarna i säng och jag ska titta på Arga Snickaren!

Många varma kramar till er i ruskvädret!







Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag följer gärna med nästa vecka. Var där i onsdags och det var så mycket folk så jag fick lite panik.

Kollade inte så noga.

Vi kan väl höras om det.

kram

2010-10-29 @ 12:16:45
URL: http://tessansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0