I-års kalas



Hipp hurra för Bianca och Melvin på deras ett års dag!

Idag har vi varit  på ett års kalas. Tänk vad tiden går fort.
Det var så mysigt, alla barnen var på ett strålande humör,
Linus var alldeles till sej, han bara tjöt, han skulle över rösta
alla.

  
Bianca fick en docka av Linus                          Melvin fick ett tåg

  
Linus sitter bredvid och tittar; undrar vad jag får när jag fyller!

Helena och Linda hade bakat gott fika bröd, Linus smakade både bulle
kladdkaka och glass. Han fick aldrig nog. Gott råtta, sådan mor sådan
son!! Hihi
Födelsedagståget lyste så fint på bordet och ballongerna hängde i
fönstret. Ett lyckat födelsedags kalas!!



Linus var så trött efter allt kalasande, han ville gå till sängs
redan halv sex. men han fick hålla ut till efter sex. Han ålade
runt i soffan och bet på sin tumme medans han tittade på
bolibompa.



Nu har jag precis packat iordning allt till imorgon, då bär
det av klocka åtta, både Albin och Linnéa har innebandy
match i Örsundbro. Hoppas det inte blir snökaos.

Snart är det dags att duka fram fredags myset, men än
så länge är det bara jag och Linnéa hemma. Dick jobbar
på Almtuna matchen, Albin tränar fotboll och Emelie har
kurs idag och imorgon, hon är ju gymnastik ledare för
uppsala flickornas barngymnastik, så nu går hon en fort-
sättnings kurs vilket gör att hon kan börja leda egna
grupper. Emelie har sån bra hand med barn, hon är
världens finaste med Linus.



Trevlig helg på er! Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0