Halloween!



Idag har man varit på shopping runda igen. Jag träffade
Åsa på Gränby, vi startade med att äta en god lunch på
Barista, efter maten blev det givetvis en god latte med
en smarrig chokladboll. Som om inte jag åt tillräckligt
igår kväll. Handlade inte nått speciellt idag, är mest in-
riktad på julklappar nu, men jag hittade en fin under-
klänning med spets, det har jag varit på jakt efter, det
är fint att ha under en tunika. Den ska jag nog inviga
imorgon när jag ska jobba. Kul kul!!
Ikväll ska Albin på halloweeen fest, andra festen på
två dagar för hans del, igår var det danskväll i skolan.
Men ikväll är det hans klass som ska ha fest, dem skulle
ha ficklampa med sej. Spännande!!
Precis innan han skulle iväg kom han på att han skulle
bli målad i anskitet så det var bara att leta fram lilla
kajalpennan, givetvis skulle Linnéa se likadan ut.

 



Jag hade ju helt glömmt bort att det var halloween, så
när jag var på affären var det bara att kasta ner i pumpa
i vagnen. Linnéa hjälpte mej att fixa den.



Nu har lilleman somnat och jag ska fixa lite
tända ljus och fredagsgodis, det är ju idol.
Hoppas bara att det inte kommer några spöken.
Buuuuuuuuuuuuu!



Bus eller godis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0