Fredags final!




Då var vinglaset på fyllt, med andra ord så har jag
tagit helg. Så gott!
Nu när jag kan dricka vin igen så är det somliga andra
som inte kan det, men vi kan ju dricka latte istället.

Imorse kom Linda med sin dotter Bianca, vi trotsade det
kalla vädret och tog en lång promenad. Det var lite ruggigt.
Vi var ute och gick i 75 minuter När vi kom in igen var det
dags för lunch och efter det lite fika. Det var vi värda.

Idag har jag nog bytt kläder på Linus minst tre gånger, han
är så dålig i magen, bara skiter igenom. Fräscht!!!!
Innan lunch var jag tvungen att sätta honom i badet för att
sanera honom ordentligt. Jag tror det är en kombination med
att han är snorig och att han håller på att få tänder, hoppas
det vänder snart. Det är tur man ska jobba i helgen,  så Dick
får sanera lite skit! Hihihi



Nu har jag kommit på ett nytt målnings projekt som jag ska
börja med efter helgen. Albin och Linnéa hade en varsin
fåtölj vid tvn när dem var små. Och dessa små fåtöljer hittade
jag på vinden, nu ska dem få en ny touch, den ena ska bli vit
och den andra ska bli svart. Den ena ska få stå uppe i allrummet
och den andra här nere vid tvn.



Så nu är det bara att ge sej ut och leta efter två olika
tyger och lite färg.

Ja imorgon är det som sagt jobbar dag så nu ska jag
fixa till mina naglar och försöka hitta nått fint att ha på mej.
Jag tror det blir mina nya leggins jag inhandlade på Thuns.
Mer om detta imorgon!

Ha nu en trevlig fredagskväll, här ska det tittas på Idol!

Kram kram från lilla mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0