Förkyld!

J-vla skit , när jag vaknade så var hela näsan full med
snor. Suck!
Idag hade barnen skollov, så vi fick en skön sov-
morgon. Fick tyvärr lov att väcka Linnéa, hon kunde nog
ha sovit en bra stund till, hon skulle vara hos tandläkaren
halv tio. En koll för att kolla att det gick bra med tandställningen.
Trots snuvan så begav jag mej ut på min dagliga promenad,
idag fick jag sällskap av Linnéa, hon cyklade. Som tur är jag inte hängig.
Idag var det städning på att göra listan, blev ju inte mycket
städat igår, då jobbade man. Så mycket roligare än att städa.
Igår när jag jobbade kunde jag givetvis inte låta bli att köpa
en ny body till lille Linus, den fick han givetvis ha idag.



Nu har mörkret börja falla och vi har nyligen varit och mött
mamma vid bussen, hon ska sova här inatt. Dick jobbar ju inatt
och jag ska jobba imorgon, så hon ska ta hand om barnen en
stund. I morgon blir det nog mycket folk i butiken, det är club-
dagar.  Så nu ska jag kurera min snoriga näsa, så jag är pigg
till imorgon. Det vore ju inte kul att vakan upp dålig imorgon,
när man ska jobba.



Man får väl ta sej en rackare så bacillerna försvinner.



Nu ska det göras lite fredagsmys, tända ljus och duka fram lite
gott på bordet.



Ha en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0