E 18



En skön sovmorgon har vi haft idag, Linnéa försökte även
gosa lite med Linus i sängen men han hade inte alls lust att
gosa. I natt har mamma sovit över hos oss för att vi skulle
åka till min mormor och morfar. Så efter frukost bar det av
mot Enköping. I vanliga fall går det ganska fort att köra dit
men idag tog det lite längre tid, jag min klant hade inte ögonen
öppna, vi åkte på E18 och nu har dem öppnat nya E18 mot
Västerås och då när man skulle svänga mot Enköping missade
jag avfarten, förstås. Linnéa som har ögonen med sej sa lite
försent, mamma där ska vi svänga. Ja ni skulle ha hört mina
svordomar i bilen, jag hade ju ingen aning om hur långt jag
var tvungen att köra innan det gick att vända, i värsta fall
skulle vi vara tvungna att köra till Västerås men som tur var
kom det en avfart vid Irsta, jippi, men det blev ändå en resa
som blev 3 mil längre. Hmhmhm
Väl framme så var lunchen serverad, det smakade kanon.

 

Mormor är duktig på att laga mat hon, idag hade hon bla gjort en
Janssons frestelse, så gott. Sen var det dags för efterrätt, jag som
redan var så mätt, men god saker finns det alltid lite plats för.

 

Till eftermiddags kaffet kom min moster också dit, henne träffar
man inte heller så ofta. Efter fikat var det dags för oss att
börja bege oss hemåt, jag tänkte att Linus skulle sova en stund
i bilen, men ack vad jag bedrog mej, men nu sover han gott, det
blev en tidig kväll. I morgon är det måndag igen och jag vet inte
hur jag ska få den här veckan att räcka till, en hel del som ska göras.
Utvecklingssamtal, handling, spruta, 10 mån besök, bakning, pyntning
mm.

Ha det så gott, hoppas eran vecka blir lite lungnare.

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0