Tapeter

Idag hade jag bestämt att jag inte skulle göra
någonting alls, men så blev inte fallet, som vanligt.
Vi har flängt så mycket i helgen så jag ville att Linus
skulle få vara hemma och ta det lungt och sova
ordentligt. Han är ju så förkyld!



Dick  är ledig till på onsdag så idag har Linus varit hemma
med honom. Jag startade dagen med att åka till Friskis, på
väg hem stannade jag till på Järnia för att se om dem hade
några tapeter som kanske skulle passa till Linnéa, men så
var inte fallet. Då drog jag hem och kastade mej in i duschen
för att sedan fara iväg och hämta Linnéa i skolan, vi åkte in
till stan för att köpa färg och titta på fond tapet. Jag tror vi
var in på dem flesta tapetfirmorna. Linnéa har hittat några
stycken som hon kan tänka sej.



Hon hittade en tapet ur denna katalog.



Den här tapeten fanns i en annan färg kombination, rosa och beige,
hon vet inte vilken hon tycker är finast. Jag vet vad jag tycket men
det är hon som ska bestäma. Hon har sett några till som hon funderar
på bla denna:



Vi hade inte så lång tid på oss att titta runt, Linnéa hade träning
fyra, så nu får hon fundera lite över vad hon sett.
Jag kan iallafall sätta igång att måla i morgon för vägg färg hann
vi köpa idag. Det kommer att bli vitt på väggarna. Fräscht!

På återseende från målarmästaren!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0