Stackars lilla flicka!

Sitter just nu själv hemma och är orolig, men lilla flicka
blev hundbiten av en rottweiler för en timme sen, helt
oprovocerat. Stackars lilla tjej! Tydligen kommer hunden
fram och nosar på hennes hand och sen hugger den.
Nu ringde hon precis, nu hade hon fått bedövning dem
skulle kolla om det måste sys och att ingenting är trasigt
i handen, hon kan tydligen böja på fingrarna men det
värker i dem, så det kan ju vara några senor eller nerver
som tagit stryk.
För övrigt har jag inte gjort någonting speciellt idag, vilket
skit väder, man vill ju inte ens gå ut. Hade tänkt ta en promis
nu på kvällskvisten men nu tappade jag sugen efter vad som
hänt.



Idag har Linus börjat med nått nytt, han spänner hela kroppen, det fattas
bara att han skulle bli grön, Hulken. Skrattar man åt honom så gör han om
det igen och igen och igen....

Ja jag undrar hur det går för lill tjejen, vad skulle hon med till stan att göra.
Dick skulle nämligen skjutsa Emelie till en gymnastik kurs, Albin skulle på
fotbollsträning och undertiden skulle Dick åka hem till en kollega och lämna
se sak och då händer detta när dem står där i hallen. Det blev verkligen ingen
mysfredag idag.
Nog om detta, känner att detta blev ett hel snurrigt inlägg men jag känner
mej lite snurrig ljust nu.

Ha en skön fredagskväll!!





Kommentarer
Postat av: Kicki

Aj aj, stackars lilltjejen.

Hoppas det inte är allvarligt.

Jäkla hund, de kan ju bli jäkligt agressiva av sig om de inte fostras rätt. Krama lilltjejen från mig och Ida.



/Kicki

2010-11-12 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0