Lång dag!



Ja nu är man hemma igen efter en lång dag.
Dagen startade av att klockan ringde sju, barnen skulle
till skolan, tydligen ville Linus också till skolan idag, han
brukar ju sällan vakna före halv nio men idag skulle han upp
sju han också. Suck! Det var bara att klä på honom overallen
och ta med honom. Jag som hade tänkt att jag även skulle
hinna göra mej  i ordning för en dag på jobbet innan han
vakna. Lång näsa på mej!!!!
Det positiva med att han vaknade tidigt var att han skulle
vara jätte trött när Emelie skulle lägga honom, hennes buss
gick tio i elva så hon lag honom innna hon åkte. Sen sov han
i en timme och när han vaknade var det Dicks tur att gå upp
och ta hand om sonen. Det är ett pyssel ibland, men det löser
sej oftast.
Idag har jag jobbat tio till sju, det har varit clubdag så
butiken har varit fylld med kunder, fullt ös, vi hade så kul
idag, fnittrade och hade oss. Alla blev vi nog lite trötta.
När jag slutat passade jag på att åka och handla så jag
kan vara hemma i morgon och ha fredagsmys.
Nu ska en trött Linda Hammar sova.

God natt och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0