Fredags fika!



Då var denna vecka snart till ända, allt som jag skulle göra
är gjort, nu återstår bara två arbetsdagar för min del.

I morse efter frukost drog jag in till stan för att träna,
Emelie var ledig och var så gullig och tog hand om Linus.
När jag kom hem åkte bakgrejerna fram igen;



Det är ju fredag och då bakas det alltid något gott, så
vi kan ha mys när barnen kommer hem från skolan. Idag
var det Emelie som fick äran att baka. Det blev choklad-
bollar. Idag fick vi en fika gäst, Albins kära fröken som han
hade på lågstadiet kom och hälsade på. Utan henne vet
jag inte om vi hade klarat av lågstadiet, hon var ett enormt
stöd för Albin och även för mej och Dick. Hon kommer alltid
ligga oss varmt om hjärtat.
Idag när solen tittade fram gick jag och Linus ut en liten stund,
han fick känna på den första snön.



Han tyckte förstås att snön smakade bra, han äter ju allt.
Linnéa är just nu på kalas hos en tjej i klassen, så det var ett
himla klippande och klistrande innan hon for iväg, men paketet
hon fixade till blev så fint. Linnéa har precis lärt sej skriva skrivstil,
det blir så fint.



Nu börjar stax Idol och det får man inte missa, nu ska bordet
dukas med något gott.

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Man tackar för de värmande orden.....och det goda fikat.

Ni har oxå en plats i mitt hjärta för alltid.

Kram

2010-11-26 @ 21:45:37
Postat av: Anonym

.

2010-11-26 @ 21:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0