Färdig!



Sicket oväder, riktigt snökaos. På morgonen när
jag åkte in och tränade gällde det att hålla i ratten,
fy bilen for på vägen. Idag har nästan hela dagen gått
till att pynta och städa, vi var iväg en snabbis till skolan,
Linnéa skulle ta en spruta och så hade vi utvecklings
samtal. Hon var jätte flitig i skolan, hade redan klarat
målen för åk 2. När jag ändå var i skolan passade jag
på att hälsa på i Albins klass, dem hade historia.



Sen bar det av hemåt igen och till städningen.



Linus tycker att jag varit skit tråkig idag, han har bara
ålat efter mej och grinat. Han var nöjd om han fick
sitta som en apunge på min höft. Hmm! Men det kan
han glömma!!



Men nu är jag i stort sett FÄRDIG till advent, i morgon
ska det lusse bakas, få se om Linus tycker bättre om
det. Hihihi
Nu sover han gott.



Jag är ganska så trött nu, ska bara hänga tvätten, sen
ska jag kasta mej i soffan.

Tjing tjing!!


Kommentarer
Postat av: Dick

Tur man har en duktig fru,älskar dig P.S blev jätte fint

2010-11-24 @ 21:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0