Vägning

Då var det dags för vägning igen.
Idag vägde Linus 6020, det betyder att han
gått upp 50g på 6 dagar, inte så bra. Men dem
misstänker att han gick ner lite när han bajsade
i torsdags eftersom han ej bajsat på 14 dagar.
Det var ju en hel del som kom ut.
Därför är det väldigt svårt att avgöra hur mycket
han egentligen gått upp.
Har fått en ny tid nästa vecka, så det är bara att
hoppas att bajsningen fortsätter att fungera, så
kanske vikt uppgången sätter fart....



Mitt på dagen träffades jag och Karin och tvillingarna på stan, vi började
med att gå in på cubus, mycket fina sommarkläder.
Precis när vi bestämt oss för att gå och äta lunch vaknade givetvis Linus,
försökte ge honom mat, men då blev han arg, det ekade i hela Svava-
gallerian. På Lindex köpte jag jätte fina kläder till Linnéa, men inte enl henne.
Vad hade jag väntat mej; Hmmmmmmmmmmmmm
Till Linus köpte jag en solhatt och ett par tuffa skor plus en dreggel haklapp.
Han dregglar som en tok...
När jag kom hem ringde Linda P och frågade om jag hade lust att träffa
hennen på Fullerö Handel, och det har man ju inget emot.
Jag tankade Linus och lämnade honom till Emelie.
Dick skulle snart vara hemma, han hade varit ut på årets första golfrunda.



Han och Owe var som kor på grönbete antar jag. Här är golfnördarna
i Spanien 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0