Sommar

Vilket väder, igår spö regnade det och åskade och
idag är det sommar.
I natt har Albins kompis Jonas sovit här, så idag var
man trött när man vaknade.
Först levde dem rövare fram till halv tolv, Linus vaknade
till och från pga sin hosta. Ibland så fick stackarn
inte luft, och han fick stöna ut luften när han andades.
Riktigt obehagligt. Jag vågade knappt somna.
Klockan halv sju vaknade rövarna på övervåningen och
började åter att leva om. Grrrrrrrr!
Idag kl 12.45 hade Albin match i Gamlis mot Gusk, den
första jag sprang på var Karin, hon skulle titta på Caroline
som också spelade match mot Gusk. Så vi hann prata en
del skit....
Albin vann sin match med 5-1, Albin gjorde ett mål.
Idag har Linus bara sovit 1 timme på hela dagen, jag vet
inte om det är värmen, men envis som en gris och ska inte
sova, men vad gör väl det när han är glad.
Så idag har han fått ligga på filten och tränat att ligga på
mage. Han gör ju inte det så ofta, jag glömmer bort att
lägga han så.
Men det gick riktigt bra..






Dick har klippt gräsmattan för första gången i år, det luktar så gott.
Och jag sprang runt och rensade bort maskrosor. Fy vad tråkigt!!!
Idag satt vi även ute och åt, barnen tyckte det var så mysigt.
Efter maten plockade barnen fram kubben, det var tjejerna mot
killarna. Vi vann en varsin gång, sen var det lika bra att sluta.
Imorgon är det åter dags för fotboll då spelar Emelie sin fjärde match
för den här helgen, hon spelar mot Storvreta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0