Fotboll

Ja då har det varit fotboll hela dagen lång.
Dagen började med att Linnéa hade samling kl 10,
och matchen började kl 11 i Vattholma.
Det var jag, Albin och Linus som for iväg.
Dick låg hemma och sov eftersom han jobbat och
Emelie skulle till Söderfors på fotboll, hon hade även
fotbollsmatch i Söderfors igår.
Linneás lag vann med 13-0, Linnéa gjorde 2 mål.
Väl hemma igen kastade vi i oss lite lunch, för kl 15
skulle jag och Linnéa stå i kiosken uppe vid idrottsplatsen,
och Albin hade match i Ärentuna kl 16.
Så det var bara för Dick att stiga upp och skjutsa.
Linneá och jag hade kiosktid till 16,30 efter den stressade
jag hem och kastade iordning lite mat så Dick skulle hinna
få i sej lite innan jobbet. Det blev nuddlar och wook.
När jag i godan ro satt och åt middag ringde Emelie, så det
var bara och sätta sej i bilen och hämta henne.
Nu är alla barnen åter hemma och Dick har åkt till jobbet igen.
Linus  har åkt till John Blund och det ska jag också göra snart,
jag är så trött....




Under den lilla stund vi hann vara hemma låg Linus nöjd och glad på  golvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0