Måndagens bestyr

Idag har jag och Linus varit in och tränat.
I samma ögonblick som jag tränat klart vaknade liten, då
ringde hans mat och sov klocka. Dags för mat!!!
Hade det inte varit för att jag skulle vidare till Ica Maxi hade
jag åkt hem och matat, men nu fick amningen ske på Friskis.
Hade sett i annonsbladet att dem sålde billigt påskgodis så for
jag dit.( Var ju in på coop i lördags och skulle köpa godis men 
det var ju typ slut!).
 Passade även på att inhandla saker till Dicks 40 års fest.
Väl hemma passade jag på att vår städa bilarn, det behövdes
verkligen.
Det var så skönt väder ute så jag bestämde mej för att ta en
promenad med Kristina, gud så skönt det var. Vårkänslor!!!!!!!!
Nu har Dick tagit med sej Albin och Linnéa och åkt in till Fyrishov för
att titta på Storvretas A-lag i innebandy.
Jag ska ta och gå ner och amma Linus, Emelie har precis tagit på honom
pyamas och gjort ordning honom för natten.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0