Lugnet har lagt sej!

Nu är de minsta barnen i säng, det är bara den stora tjejen vaken. Hon blev också inspererad av att blogga så hon sitter just nu och skappar sin egen blogg.

Jag fattar inte var dagarna tar vägen. Idag så var Dick med Linnéa till tandläkaren. Hon ska få tandställning.
Stackars liten!!! Men hon är inte ledsen över det, hon tycker det ska bli spännande. Efter tandläkar besöket hämtade dem upp mej och Linus och vi åkte till Ica Maxi och handlade. Där slank Dick och Linnéa in på Mc Donalds och klämde i sej ett par burgare (Dick fick i sej tre stycken närmare bestämt) han var hungrig enligt Linnéa. Hi hi. På eftermiddagen gick jag och Kristina en promenad i solen med våra små hundar. Åh vad jag längtar efter värmen nu.





Nej nu ska jag ta kväller. Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0