I natt small det!!

Igår kväll när vi skulle gå och lägga oss kände jag doften ända in
i vårt sovrum. Linus hade bajsat. ÄNTLIGEN!!
När jag bytt på honom så somnade han om nöjd och belåten.


Idag har det varit fullt ös.
Dagen började med att Linus och jag åkte in till min barnmorska för
att jag skulle på efterkontroll.  Allt var ok. Linus sov hela tiden.
När vi var klara styrde vi kosan mot Vänge.
Där skulle vi fira min kompis Linda som fyller 31 idag, hon är också
mamma ledig, så Linus fick laja lite min sin kompis Bianca.
Dit kom också våran kompis Helena som också är mammaledig, hennes
son heter Melwin.
Bianca och Melwin är 3 månader äldre så Linus ligger lite efter. Dem låg
en stund på en filt tillsammans och drog i varanndra.







Vi åkte hem vid 14.30 då var Linus väldigt trött.

När vi kom hem tog jag Tintin och gick ut i solen på en promenad, det
var skönt att få komma ut efter att ha varit på kafferep. (Eller som Dick
säger "spermie träff").
Nu är middagen avklarad och jag sitter och väntar på att Emelie ska komma
hem. Hon åt middag hemma hos Isak. Turtur duvorna.



Snart fyller Isak år och Emelie har sånt problem att komma på vad
hon ska köpa i present.
Nu ska jag gå och se efter om barnens läxor är gjorda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0