Skit väder

Ja då var det sommarlov, och vad händer då, jo det
blir regn. Ungarna tycker det är så tråkigt. Dem sitter
mest inne och bygger lego.
Linus har också blivit påverkad av det dåliga vädret,
häromdagen sov han nästan hela dagen, han var jätte
seg.



Den här veckan har det inte hunnit hända så värst mycket.
Jag och barnen har varit till Ica Maxi och handlat det sista
inför Spanien resan, så som blöjor, våtservetter, batterier,
sololjor etc. Nu är det bara en vecka kvar.
Vad skönt det ska bli med lite värme.
Har börjat att lägga fram lite kläder som ska packas ner, det blir ju
lite att packa. Fan fan fan, nu kom jag på vad jag just glömt. jag var
precis hos mamma och glömde ta med mej resväskan hem som jag
skulle låna!!!
Vilket pucko jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dum blondin, eller!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0