Klassresa

Tänk att vår lilla Albin blivit så stor att han slutar
trean nu.
Igår var hans klass på bussresa, gissa om han
var förväntans full när han skulle iväg. Han var
så fin.



Dem var b la till Danemora gruva, i österbybruk stannade dem och 
åt lunch. Barnen fick ha med sig 50 kr i fickpengar,gissa vad
våran godisråtta köpte, jo just det en stor påse smågodis.
Igår hade jag planerat att åka till Ica Maxi direkt när barnen gått till
skolan, men ack vad jag bedrog mej. Linus brukar nästan alltid vakna
vid åtta men igår sov han till kl tio. Så här gosig var han när han vakna.
  


Så det blev ingen handling, jag hade lovat Linnéa att vara hemma
när hon kom från skolan.
På kvällen åkte jag och dem större barnen in och tittade på Emelie
som spelade match.
Linus fick vara hemma med Dick. Det var första gången han fick
flaska när han skulle sova och inte bröstet. Det gick jätte bra.
Skönt att veta att det inte är bara jag som kan lägga honom.
Eftersom det inte blev någon handling igår så åkte jag in själv
idag kl åtta eftersom Dick var ledig kunde Linus vara hemma.
Kl tio var jag hemma igen och då var det bara att kasta in varorna
i kylen, för idag ville jag passa på och sola lite medans Linus sov.
Det blev tyvärr inte så mycket solande eftersom det kom en
massa moln och skymde solen. Grrrrr!!!!!!!!!!!!!!!
Då drog jag på mej träningskläderna och åkte in och träna!
I morgon ska Emelie på studentuppvaktning, så hon springer här
fram och tillbaka och vet inte vad hon ska ha på sej. Stackars liten
hon har ju ingenting att ta på sej. Eller hur!!!
Nej jag lär gå och hjälpa hennen innan hon får ett utbrott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0