Bröllopsdag

Ännu en vecka har snart passerat. Det känns nästan som att hösten har kommit.
Den här veckan har vi fortsatt med att pyssla inne, nu börjar jag bli färdig.
I måndags var vi till Thuns, Emelie skulle köpa ett par vita
converse tíll hösten.



All Star Light Hi Dam  Vit          



Dem andra barnen hittade också lite kläder. Linus fick en jätte fin fodrad
fleceetröja och ett par tuffa jeans från name it. Jag hittade dock ingenting
till mej själv, hade inte riktigt tid att titta.
Igår torsdag var vi bjudna till Åsa och Christer på grillkväll, Albin och Linnéa
sov hos mamma. Åsa hade fixat så mycket gott. Vi hade sån tur med vädret,
vi satt ute till efter tolv. Linus var så duktig och somnade i sin vagn kl sju, 
han vaknade inte förrän kl halv fem imorse. Han tittade upp när vi lastade in 
honom i bilen, men somnade som tur om.



Idag den 29 juli firar jag och min kära man bröllopsdag. Dick kom hem
med en bärbar data till mej, en alldeles egen. Vilken man!!!!
Själv gav jag honom en bukett rosor.
Så nu har jag haft fullt upp med att lägga över mina foton, det har 
tagit lite tid, jag kan ju inte låta bli att titta på mina gamla bilder.
Barnen har blivit så stora.

           
 
Dem här bilderna är tagna juli 2007.

Idag kom Tessan med sin son Julius, han har blivit så stor. Vi har inte hunnit
ses på hela våren. Vi åt lite lunch och pratade. Linus tyckte det var jätte kul
med Julius, satt och skrattade åt honom.
Nej nu ska vi ha lite mys på bröllopsdagen, ska duka fram lite vin och ost
och kex.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0