6 månader

Ja då har det gått en vecka igen och jag har inte hunnit
skrivit.
I måndags blev våran lille Linus 6 månader, det går så
fort, för inte tala om hur mycket han lär sej hela tiden.
Just nu är han väldigt hes för han sitter och tjuter hela
tiden, han sitter även och säger papapapap och mamamama.
Man kan ju hoppas han säger mamma först. Hi hi




Den här veckan har han även lärt sej att sitta, ja det är fortfarande lite
vingligt och han kan ju inte ta emot sej när han ramlar, så det är till att
lägga lite kuddar runt om.



Den här veckan har vi fixat inomhus eftersom vädret inte har varit
tipp topp. Fy vad kallt det är.
Vi har b la varit till Ikea och köpt ny säng till Emelie, så nu har Albin
fått hennes förra, han fick även hennes skrivbord, det fick hon inte
plats med nu när hon fick en soffa på sitt rum.
På Ikea köpte vi även en ny tvbänk, kunde inte låta bli nu när det
var 20% ¨på den och vi har gått och tittat på den många gånger.
Så som ni förstår så är vi i alla rum och röjer samtidigt, ja just det
det har även blivit lite förändringar i vårat sovrum. Lägger ut lite
bilder när jag är klar.
Det blir ju väldigt dammigt överallt när man håller på. så i fredags 
när Dick var och spelade golf passade jag på att städa. Jag var
även ut på vinden och tog fram lite ny leksaker till Linus.
Idag lördag har Emelie namnsdag så vi har haft lite mysfika, på
eftermiddagen åkte vi till Ikea igen, Emelie hade sett två hyllor
hon ville ha, då hittade jag förstås också lite smått och gott.
I natt ska Emelie och Isak sova hos min bror för att han behövde
hundvakt till Amber.



Nu är det Albins tur att vara sjuk, har haft feber till och från, men
han är hyfsat pigg ändå.
Nu hoppas jag att vädret och Albin blir bättre.
På återseende!!!!!!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0