7:e December

Idag hade jag tre att göra saker på programet.
Jag startade dagen med att åka till gymet efter jag
ätit frukost. När jag ändå var i stan och snurrade så
åkte jag till Maxi och handlade. Medans jag tränade
var Linus hemma med Dick, dem hade tränat på att
stå och gå.  



När jag kom hem hade dem en liten uppvisning. Han var så mallig.
När det var dags för Linus att sova på eftermiddagen tog vi en
promenad, jag fick faktiskt med mej Dick ut också, men han skulle
nog ha stannat hemma eller tagit ett par andra skor. Ja igår köpte
han ett par nya vinterskor och dem tog han på sej och kan ni tänka
er, han fick värsta skavsåren, vi höll aldrig på att komma hem.
Efter vi ätit middag var det dags för mej att ta tag i min sista punkt
på att göra listan.



Ja just det, bakning. Man blir ju ett år äldre snart och då lär
man ju ha nått gott att bjuda på. Ja vi får hoppas på att det
blir gott! Tydligen var det en liten råtta som tyckte det, när
jag tittade till så fattas det en bit på plåten. Den lilla råttan
hette Albin, vem annars.....



Innan det var dags för liten att hoppa i pyamasen fick han
hoppa ner i badet. Han älskar att stänka, man får hålla sej
på avstånd så man inte blir blöt.




Sen var det pyamas och välling och bums i säng.

 

Nu sover han gott och jag ska gå en trappa upp och spela
wii med de övriga i familjen, dem spela Mario cart, riktigt roligt.

Det var allt från mej idag!

Hej hopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0