Uppesittarkväll



I morse vaknade jag i tron om att det här skulle bli en lungn
och skön dag. Det börjde bra med att jag åkte in och tränade,
kändes kanon när man såg alla bilister som stressade runt.
Själv är jag klar med nästan allt. När jag står där på löpbandet
ringer Linnéa och berättar en sak som gör att den här dagen
också blir en skit dag, vad hon berättar vill jag inte gå in på.
Men en tår rann på min kind, jag avslutade löpningen och for
hem. Nu får det vara nog med tråkigheter.
Idag var det Linnéas tur att åka till frissan och få en fin
julfrisyr.



Till middagen kom lilla mamma ut, hon ska sova här två nätter.
Hon var helt full lastad med julklappar, så nu har barnen lagt
dem under granen.



Sen var det dags med dem sista julbestyren, baka chokladbollar,



griljera skinkan.



Innan det var dags för oss att bänka oss vid tvn för uppe-
sittarkväll så åkte Linus i säng, han var så trött, satt i
mammas knä och gosade.



När liten var i säng så åkte det fram lite gott på bordet,
nu ska här mysas och spelas bingo, i natt är det också
en bra film Höstlegender, men den orkar jag säkert inte
se.





Ha nu en helt underbar kväll!!

Skål skål!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0