Torsdag 30:e December



JA ännu en dag har nu gått och jag har inte kunnat träna.
Suck!! Jag känner att det börjar visa sej på mitt humör, blir
lite smått irriterad på ingenting.
Idag fick jag iallafall med mej Emelie ut på en promis, vi fick
gå och gå för lill fisen ville inte somna men efter en timme
så åkte ögonen ihop.



Annars har det inte hänt så mycker här hemma, Linnéa har
varit på bio, själv har jag gått och plockat och svängt runt
med snabel draken, så nu kan här firas nyår. I morgon ska
här firas med en massa godsaker, stackars Dick som måste
jobba, men vilken lycka för mej som kan äta desto mer.
Nu har äntligen smaken kommit tillbaka och det var väl för
tur när det är nyår i morgon. Så nu ska jag nog ta och leta
fram min chokladfondue maskin och äta fruktsallad.





MUMS!!

Det var allt från mej idag, ha en underbar nyårsafton!!

Kramis!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag får inget gott,får ej heller fira med er,kram

2010-12-30 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0