Kondis besök!

Ja idag är det fredag och det är nog den bästa dagen
på hela veckan, tycker jag.
På förmiddagen hade vi mamma träff på Konditori
Brantingstorg, ett riktigt litet mysigt kondis, dessutom
anpassat till småbarns familjer. Där känner man sej inte
ivägen. I like!


Linus funderar på om han snart ska få nått!

 



Tänk när alla de här fyra barnen börjar springa omkring, då
blir det fart, kan jag tro.
När vi kom hem från stan var Linus väldigt trött, så jag tog
på mej träningskläder och gav mej ut, i morse hann vi inte
med vårna morgon promenad. Ni må tro att det var tungt att
dra vagnen, det är ju fan inte plogat någonstans. Grrrrrrrrrr!
Men jag får se det positva i det hela, att jag fick extra träning
av att dra den tunga vagnen. Jag var helt svettig när jag kom,
Dick undrade om jag sprungit. Linus somnade gott i vagnen och
sov ute i snöyran en timme. Jag byte om och for in till stan igen,
för att köpa lite godis till ikväll och för att försöka hitta ett par
fina byxor till kommande julfest. Jag hittade faktiskt ett par snygga
byxor på Lindex, få se om dem passar till toppen jag tänkt ha.


Nu ha vi precis avnjutit en god middag, på väg hem stannade jag
och köpte sushi.



Det är så gott, ju mer jag äter desto godare blir det.
MUMS!!!!!!

Snart är det dags för fredagsmys och semifinalen i Idol!
Det får man bara inte missa.

Till det vill jag ha



Ett glas rödvin



Och en stor skål med godis


Men först ska lille man i säng.



Bed time!







Kommentarer
Postat av: Bettan

Tjenixen!

Din lilla godisråtta;)

Men visst är det GOTT hi..hi!

Trevlig Helg!

Bettan

2010-12-03 @ 23:05:42
URL: http://www.vitalyktan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0