Julgran

I morse var jag ju bara tvungen att testa min nya
locktång igen, nu börjar jag få till det rätta knycket.



När vi ätit frukost så for vi in till stan för att göra de
sista sakerna inför julen.



Vi var först in till Bauhaus för att köpa gran, det tog ca 30
sekunder så var granen vald, kanon fin...
Sen for vi vidare till lite olika affärer, skulle köpa nått litet
att lägga i julstrumpan. Vi avslutade med att stanna till på
Gränby, mitt mobilabonnemang kan man förnya och jag
tycket att jag har för hög samtalspott, så vi var in till Telenor
och kan ni tro vilken tur jag hade, precis den telefonen jag
vill ha fanns det bara en kvar utav. När jag åkte hem var jag
så nöjd, sänkt månadsavgift och en ny fin mobil.



Den nya mobilen har trådlösa hörlurar och det är perfekt när
man tränar, ingeting som behöver hänga i vägen.
På eftermiddagen tog jag en promenad med hunden, idag
fick jag med mej honom ut, vi gick inte så långt, är lite trött
i benen för igår sprang jag en mil på löpbandet. Det är så kul
att känna att jag orkar springa lika långt som jag gjorde innan
graviditeten. Nu är jag på G. Hihihihi
Här hemma får man också springa en hel del, ja för att titta
vad den lilla elektrikern gör, alltså Linus, han ålar runt och
släcker mina stjärnor i fönstren. En annan sak han har kommit
på är att gräva i blomkrukorna, han har ju lärt sej att sätta sej
upp och då kom ju blomkrukorna i rätt höjd. Hmmmmmmm!
Eller som igår, först hittade jag honom med fingrarna i oboy
burken, sen med fingrarna i vällingburken och till sist med
fingrarna i havregrynspåsen. Skafferilådan är inte nån bra höjd
just nu....



Ja varför inte försöka vicka omkull mammas kruka.....

Nu ska jag försöka få i säng Albin och Linnéa och kolla läget
med sjuklingen...

Ha det så gott!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0