3:e Advent



Ännu en arbetsdag har nått sitt slut, det märks att
julruschen har startat. Tack och lov så har det inte på-
verkat kunderna än, dem är glada och trevliga. Efter
arbetsdagens slut skyndade man sej hem till middagsbordet,
sen var det dags för Dick att fara till jobbet. Hann träffas
i 30 minuter. Jippi!!
Efter maten var det bara till att riva fram bakgrejerna, här
skulle det bakas marängtårta, den kallas även för natt tårtan.
Den ska stå i ugnen över natten. Har fått receptet av en
gullig arbetskollega. Hoppas nu inte att jag misslyckas med
den, har aldrig bakat den förrut. Medans jag bakade satt
Linus på golvet och gall skrek, han är liv rädd för elvispen,
stackarn.
Jag tror bestämt att Linus ska bli elektriker när han blir stor,
så fort jag vänder ryggen till försöker han dra ur mina sladdar.





Den lilla busungen.... Han bara flinar när jag säger aj aj.
När busungen hade hoppat i säng tänkte jag ta en promenad
med dogen, men han sprang och gömmde sej, så jag fick gå
själv.
Nu ska jag ta och värma lite glögg och lägga mej för att
titta på Idolfinalen, som jag missade i fredags då jag var på
julbord. Tycker faktiskt inte att vinnarlåten är bra i år, hörde
den på radion.

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Dick

Ja det märks att sonen fått sina elektriska kunskaper från sin far

2010-12-12 @ 20:49:55
Postat av: Ellen

Grattis på födelsedagen!Hoppas allt är bra och att du får en fantastisk dag!Stooor kram/Ellen

2010-12-13 @ 11:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0