18:e December

Idag har det varit en riktig idrotts dag i det här
hemmet.
Efter vi ätit frukost tog Dick bilen och drog in till
friskis och svettis, medans han tränade tog jag
och satte på strykjärnet, så tråkigt....
Men nu är det tomt med stryktvätt. Precis när jag
var färdig kom Dick tillbaka och då var det min tur
att åka iväg och träna.
Efter lunch var det Linnéas tur att åka på innebandy
träning. Hon hann precis hem och då var det dags
för familjen Hammar att åka till Albins innebandy
match, han skulle spela med laget som är ett år äldre.


En ny vaken Linus, i väntan på mellis innan match.



Matchen var så spännande, först låg dem under, sen tog
dem ledningen, när det var nån minut kvar. Men till slut
slutade matchen oavgjort.. 5-5.



När vi kom hem var vi allihopa vrålhungriga, så nu har vi
precis ätit tacos, så gott! Nu är det tv soffan nästa, ikväll
är det ju finaldags i Robinson. Så nu ska jag ta och fylla mitt
glas med någonting riktigt gott....




Många stora kramar från mej!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0