11:e December



Ja då var det jobbar helg igen, det är lika roligt att åka
till jobbet varje helg, men det är väl så det ska vara. Eller?
Just nu säljer vi morgonrockar, mysiga tossor och pyamasar
som bara attans. Julklappar!!!

 

Bilder lånade från Kappahl.com



Här hemma hade allting gått bra, Emelie är så duktig med
Linus trots att hon inte är pigg. Linnéa och Albin har också
hjälpt till. Albin är den som håller på med Linus minst, han
har liksom inte tid, men idag har han lärt Linus att härma
efter det han gör, så som att sitta på golvet och snurra
runt. Jag tror Albin tycker det är roligare nu när han får lite
gensvar från Linus, han får nog lära sej en hel del bus av
store brosan är jag rädd för. Hihihi





Här har han lärt sej härma kossan.



Ikväll är det ju lördag och det innebär att lilla jag vill ha en stor
skål med godis. Mumsfilibabba!!
Så nu ska skålen fram och förhoppningsvis blir det en bra film
också. Såg en rolig komedi härom kvällen som jag varmt kan
rekommendera, Grown ups med Adam Sandler.



Ha en super nice lördagskväll!!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Dick

Och jag får inget godis,snyft

2010-12-11 @ 21:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0