8:e Augusti

Denna dagen har bara sprungit sin iväg.
På förmiddagen lånade min mamma våran bil för
att åka till Enköping, hon skulle hämta min mormor
och morfar, vi hade bjudit hit dem på lunch. Min bror
och hans dotter var också bjudna.
Undertiden mamma åkte för att hämta dem så
ställde jag mej i köket, Dick skickade jag ut på altanen
för att grilla. Tyvärr var  inte vädret det bästa.
Till efterrätt gjorde jag jordgubbspannacotta. Mums!



Det är så kul att mormor och morfar orkade komma, dem
börjar ju bli till åren. Morfar är 88 år, men jag tycker att
han är pigg. Han tycker det är så kul med Linus, vill gärna
hålla honom, vilket gör min mormor så nervös.




       




På kvällskvisten var jag och Linnéa till Gränby, hon hade sett en tröja
på Kappahl, men den fanns inte kvar där,får titta imorgon på butiken
i Boländerna.
Nu ska jag slå ner röven i soffan och måla mina naglar.
Ha en trevlig kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0