11:e Augusti

Vilken tur jag har!
Solen tittade fram på min lediga dag, har jobbat måndag
och tisdag, och är nu ledig onsdag och torsdag.
På förmiddagen åkte jag, Linnéa och Linus till Vänge för
att umgås lite med Linda och hennes barn, även Helena
kom med sin son Melwin. Vi har inte träffats på hela
sommaren, så det var mycket trevligt att ses.
Deras småttingar är 3 mån äldre än Linus, ålderskillnaden
har märkts väldigt mycket, men idag tyckte jag att Linus
börjar komma ikapp lite. Han kan sitta med och leka, men
dem andra kan ju krypa iväg, så då kan han ju förstås inte
hänga med.
På vägen hem stannade vi till på Ica Maxi, barnen hade sett
en varsin skolväska dem ville ha, men men den var såklart
slut. Typiskt!!!
På kvällskvisten tog jag och mina söner en promenad med
vovven, Linus låg i vagnen och smyg sov, han la tuletrasan
över ansiktet en liten stund och blundade sen tittade han en 
stund sen tulade han igen. Busunge!!
För att få Linus att piggna till hoppade vi in i duschen, han 
älskar att plaska med vatten.

 

Duschningen gjorde gott, han blev alldels vild, dock bara  en halvtimme
men sen var det ju dags för nattning.

        



Nu är lilleman nattad och jag ska gå och sortera upp mina halsband på några
krokar som Dick satt upp åt mej i sovrummet. Jag är ju tokig i halsband och arm-
band, så det börjar bli några stycken nu, så jag måste få lite ordning och reda.
Ha en bra kväll!!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0