Det går så fort

Jag får lite panik över att tiden går så fort.
Linus bara växer och växer. Har nu börjat använda storlek 62.




Dem här fina kläderna i st 62 har Linus fått av min vän Åsa. Han passar
så bra i brunt.
Nu är påsken undan stökad för den här gången. Skönt!!!
Linus sov ute i vagnen i 4 timmar så jag hann städa klart, det går så
mycket fortare om man får städa ifred.
Nu på kvällningen har min jobbar kompis Linda från Bälinge varit och
hälsat på. Vi hade lite mys med ost och kex.
Dick jobbade, så när katten är borta dansar råttorna på bordet.
Hon hade med sej sina två barn Anton och Oskar. Anton lekte med
Albin och Linnéa.
Oskar är 3 månader äldre än Linus.
Dem låg bredvid varanndra och jollrade.




Oskar är så duktíg och sitter själv utan stöd.



Nu ska jag gå ner och kolla klart på fuskbyggarna. Albin ropar att
reklamen är slut.
En nyfrissad Albin....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0