Det är mycket nu

Igår var jag, Linnéa och Linus till Kicki och hälsade på. Jag och Kicki
har inte träffats på två år. Va f-n tar tiden vägen. Det var ett kärt
återseende. Vi var där i 5 timmar, tiden flög iväg. Hon har en dotter
som är ett år äldre än Linnéa, dem har lekt sen dem var bebisar, men
igår kände dem knappt igen varanndra. Linnéa tyckte det var jätte kul
att leka med Ida.



Här sitter brudarna och glor på film.
Kicki bjöd på god lunch och hon hade bakat en god blåbärspaj till
fikat. (Linus blev alldeles prickig av blåbären Ha Ha Ha)
Nu får vi banne mej försöka ses lite oftare....

Den här dagen har jag bara flängt runt...
Började med att åka till bvc och väga lilla Linus och prata lite angående
hans mage, men det finns inte mycket att göra.
På vägen hem åkte vi och hämtade Emelie hos Isak  snäll som
hon är var hon barnvakt åt Linus när jag åkte och tränade.




Efter träning var det bara att kasta sej i duschen för att sen flänga vidare
för att hämta Albin i Fjuckby, där han sovit hos vännen Jonas.
Sen tog vi allihopa en promenad till affären för att köpa allt till Dick fest
i morrn.
Hem för att baka fruktpajer och laga middag, klockan halv sex skulle vi alla
ut och fara igen.
Dick jobba..
Albin träna..
Emelie träna..
Jag, Linnéa och Linus skulle in och duka i lokalen vi hyrt. Jag fick hjälp av min
svägerska så det gick ganska fort. Kanon!! 
Gissa vad dom hände, jo Linus bajsade. Äntligen!!
Med min otur så räckte inte dukarna så jag fick åka handla på vägen hem.
Väl hemma så garnerade jag och Linnéa pajerna innan det var dags att
lägga Linus.
Nu sover han och vi ska titta på talang..Pust!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0